Sunday, February 27, 2011

Kosong seperti tin milo

wachaa....lama aku x update.2mnggu lbih ade kowt..erm lg lebih aku rase.....naaaa.so busy with my life.keje,study,keje,study..rumah aku dh cam hotel dah,wat tmpt tuk tidur jerk,even nk lpak ngan memberx2 pun ssh..mlm jerk la 2 pun dah kul 2,3 pagi orang dah tidur,siap ade apek tua yg pegi jogging lg,,and aku ngan bdkx2 tmpat keje aku masih lg kena teh tarik kt warung,lpakx2 bebual duniawi smbil mennjalankan hidup yg shat...2 yg smpai skrang batuk aku dah cam orang tua 2...tq cgrete.u help me a alot to die faster..hahahaha


Dlm mase 2 mnggu ni jgk bnyak sngt benda yg jadi kt aku,smunya terase terlalu cpt..cam x larat den nk tnggung oi..berat otak ni dah cam berat gajah dah...tp apex2 pun sbr jerk la topek,,<lei erk nk nsihat diri sendir i>
aku bru berkawan ngan sombdy ni...cantik,nice..even rpat gila ngan aku time kawanx2 dulu...huh????topek dah couple bru???yup..x kan la kita nk tnggu benda yg mustahil plak kan...ko tunggu punya tunggu dia dah couple ngan orang lain dah,duk sedap bahan kan ko,ko kt rumah cam orang gila tnggukan bulan jatuh ke riba..haha..so i decide tuk start a new again...cari peganti..maybe to rushing kan...tp dah nma pun jdoh..nk lari pun jmpe jgak nanti..aku pun couple ngan dia..walaupun mase berkawan ngan dia 2,aku rasekan ex aku jauh lg terbaik dari ini,aku mmg asik teringtkan ex aku time berkawan ngan dia,,,,,,,,,tp yg dah lpas 2 lpas la,dia dah ade orang yg dia syg...kita kena blajar terima kenyataan,dpan mata yg ade berkata yg dia cintakan kau,terima jerk la ape kekurangan yg ade pada pasangan kita.rite??


1week and a half,my life mmg ok,happy, <bru bercinta,mmg la epy :P > hahaha,standard.tbx2 1day 2 she came to me,and tears burst from her eyes,,,,terkejut la jgk,nape???and then she said to me,words yg akan ku ingt smpai mati...dia dah nk kena tunang,her parent dah jdohkan dia ngan pilihan hati diowang..huhu....rase cam orang nk kena cabut nyawa..nk ngis smpai kan x blei.ape la nsib aku..dlm cam 2,aku still  pujuk dia tuk accept the faith smpaila dia ok.tp aku???da nsib bdan kan.go with the flow jerk la bro..aku redha ngan semua ni...restu mak bapak yg penting..x kan nk kawin kt siam kowt,maruah keluarga kena jaga..bkan sbp x syg,tp kna la pkir panjang.x nak mak bpak akan malu akibat cemuhan orang...ikut hati mmg la aku sygkan dia kan,tp ape yg terjadi ni semua ade hikmahnya..


Di mase time orang semua happy ngan psngan masingx2,ko terkapaix2 dia lautan cinta diowang mengharapkan bantuan...tp dia mase diowang semua hmpir lemas,ko beri ape yg ko ade tuk menyelamatkan diwang..smpai akhirnya ko yg kecundang..bia la ku begini.kosong sama cam tin milo..aku x mengharapkan pape blasan...asalkan kowang semua bahagia,aku pun akan tersenyum sinis tuk turut rase gembirs walhal dilam hati ku siape sahaja yg tahu..<dah la,x yah nk jiwang karat sngt mat,orang meluat t>


em.asal aku update jerk nk panjang berjela bagaikan,
mesti pnt nk bce kan...ade aku kisah.:P..bye

No comments:

Post a Comment